popis |
cena |
jednotka |
poznámka |
vedení daňové evidence (dříve jednoduché úč.) |
30 Kč
|
doklad |
minimálně 1.000 Kč / měsíc |
vedení účetnictví (podvojného) |
35 Kč |
doklad |
minimálně 1.500 Kč / měsíc |
přiznání k DPH |
ZDARMA |
měs., čtvrtl. |
k účtovaným dokladům |
přiznání k DPFO - podnikatelé, pronájem |
1 500 Kč |
rok |
+ položky za doklad |
přiznání k DPFO - zaměstnanci |
500 Kč |
rok |
|
přiznání k DPPO |
2 000 Kč |
rok |
+ položky za doklad |
přiznání k silniční dani |
200 Kč |
rok |
za jednu SPZ |
vyúčtování daně ze závislé činnosti - zaměstnavatelé |
500 Kč |
rok |
|
přehled pro zdravotní pojišťovnu |
ZDARMA |
rok |
k DPFO |
přehled pro správu soc. zabezpečení |
ZDARM2A |
rok |
k DPFO |
zaměstnanec |
150 Kč |
měsíc |
včetně přihlášky, odhlášky, odesílání přehledů
|
měsíční hlášení za zaměstnance |
ZDARMA |
měsíc |
pro ZP a SP |
vyplnění formuláře statistického úřadu |
od 200 Kč |
formulář |
dle pracnosti |
zpracování souhrnného hlášení |
100 Kč |
měs., čtvrtl. |
|
zpracování kontrolního hlášení |
300 Kč |
měs., čtvrtl. |
|
zastupování na úřadech státní správy |
1 500 Kč |
den |
dle dohody, na základě plné moci |
konzultace s daňovým poradcem/auditorem |
přeúčtování |
|
dle jejich vlastního ceníku |
přeúčtování nákladů (poštovné, jízdné, kolky,...) dle skutečné výše
další účtované položky dle dohody
příplatek za EXPRESNÍ zpracování - minimálně 50% z účtované položky navíc
Pro stálé zákazníky, se kterými spolupracuji již delší dobu a práce s nimi je radostí, jsem zřídíla službu, kdy provádím odeslání jejich dokumentů státní správě ZDARMA (měsíční hlášení, přehledy, přiznání,...).
Já mám poté jistotu, že dokument v pořádku a komplet odešel na správnou adresu a klient má vše založeno ve "svém" šanonu, který mu po skončení daňového období předám k vlastní zákonné archivaci..
I pro OSVČ je nyní povinné mít zřízenou datovou schránku. Klient tak ušetří na poštovném, veškeré podklady zašlu kompletní e-mailem v XML a PDF formátu. Pro zřízení datové schránky je nutné pouze s platným občanským průkazem dojít na Czech Point (pošty, obecní úřad,...). Pokud budete váhat, s aktivací Vám poté můžu pomoci.
Preferuji elektronické přenášení Vašich faktur vydaných (např. iDoklad, Helios).
U výpisů z účtů (elektronické bankovnictví) akcepuji pouze elktronický přenos dat (např. formáty CSV, KMO, GPC).
Platba za mé služby: U klientů, kteří se "vejdou" do měsíčního paušálu, požaduji platbu předem, současně s předáním dokladů ke zpracování. U zákazníků, u kterých nejde předem odhadnout konečnou cenu, požaduji platbu ihned po dokončení mé práce.
Z důvodu špatných zkušeností s platební morálkou některých "zákazníků" již nepracuji tzv. na dluh.